Welkom op mijn reisblog!

4 januari 2018

1. Reislogger:
    4 januari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Evelien:
    14 januari 2018
    Ik kan niet wachten op al je verhalen !
  3. Jan:
    14 januari 2018
    Een goede en mooie reis toegewenst! We zijn heel benieuwd naar je belevenissen!
  4. Ruud:
    14 januari 2018
    We zijn weer aangemeld, zodat we ook deze keer weer al je avonturen kunnen meebeleven!
    We wensen je een onvergetelijke reis toe en dat je heerlijk mag genieten van je belevenissen!!!
    Maar we rekenen er ook op dat je je wel eerst nog even komt afmelden. Dan krijg je van mij weer zo’n lekkere cappuccino!!! 💋
  5. Titus:
    14 januari 2018
    Ontzettend veel plezier en inspiratie Najla!!!
    Heerlijk dat ik je weer kan volgen.
    Maar gelukkig mag ik je nog net voor vertrek uitvoerig spreken!
  6. Ilona:
    14 januari 2018
    De vorige reis was zo’n feest om mee te beleven via jouw prachtige verhalen.
    Ik verheug me op het vervolg.
    Lieve Najla, graag dus en ik hoop dat je weer volop gaat genieten!
    Goede reis!
  7. Jan & Liesbeth:
    14 januari 2018
    Najla, wij wensen jou een goede laatste voorbereidingsweek in Ede en dat het een mooie en ontspannen reis met prachtige foto's mag worden! Heel veel liefs!
  8. Mayke Dijkman:
    GENIET!!!!!
  9. Dorine Verweij:
    15 januari 2018
    Lieve Najla, het aftellen is begonnen! Nog een paar dagen en je vertrekt weer op reis.
    Kijk reikhalzend uit naar je verslagen van al het moois daar in NZ!
    Veel liefs
  10. Geeke:
    15 januari 2018
    Ik verheug me op je verhalen!
  11. Ans ballast:
    16 januari 2018
    Fijne reis toegewenst met heel veel leuke en bijzondere ervaringen. Lffs
  12. Geertje Timmers:
    19 januari 2018
    Leuk Najla, dat ik mee mag kijken en lezen op jouw reislogger.
    Heel veel plezier, goede reis en behouden thuiskomst gewenst!
  13. Klazien:
    22 januari 2018
    Dag Najla,
    Inmiddels is je reis begonnen! Ik wens je heel veel moois en fijne ervaringen toe!